مثبت باش

کتاب، برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، مجلات و یا موسیقی برای به اشتراک گذاشتن، مشاور به کشف ... بحث را به اخبار موثر بر به هیچ وجه econology، محیط زیست، انرژی، جامعه، مصرف (قوانین جدید و یا استاندارد) ...

"کار برای دنیایی بهتر و ثروتمندتر شدن"

این نظرسنجی به پایان رسیده در 20 / 05 / 09، 04: 46

ممکن است
9
٪۱۰۰
غیر ممکنه
2
٪۱۰۰
 
تعداد نظرات: 11
احمد
کارشناس Econologue
کارشناس Econologue
پست ها: 12309
سنگ نوشته : 25/02/08, 18:54
محل سکونت: کبود
X 2970




تعادل احمد » 22/02/09, 21:14

این یک بررسی کاملاً کلی بود ...
0 x
"بیش از هر چیز ، آنچه را که به تو می گویم باور نکن."
ELEC
بزرگ Econologue
بزرگ Econologue
پست ها: 779
سنگ نوشته : 21/12/08, 20:38




تعادل ELEC » 22/02/09, 21:19

احمد نوشته است:J’ai cependant un peu de mal à te suivre tant ta méthode est impressionniste et, dans l'ensemble, assez peu argumentée.
احمد نوشته است: Je trouve simplement que toute idée mérite d'être défendue en explicitant le plus clairement possible les arguments qui la sous-tendent
ELEC نوشت: En l'occurence, de quelle idée parles-tu ?

احمد نوشته است:این یک بررسی کاملاً کلی بود ...

Donc pour résumer tu trouves que je manque de clarté, d'arguments et de références, mais quand on te demande d'être clair, d'être précis et d'argumenter à propos de ton "analyse" (à supposer qu'il y en est réellement une) de mes idées, tu te contentes de généralités gratuites et complètement creuses...Bravo pour cette impressionante cohérence Ahmed ;)
Pour reprendre ta formule, ta méthode est impressioniste et non argumentée . : قشنگ:
0 x
احمد
کارشناس Econologue
کارشناس Econologue
پست ها: 12309
سنگ نوشته : 25/02/08, 18:54
محل سکونت: کبود
X 2970




تعادل احمد » 23/02/09, 21:07

درست است، پاسخ‌های من مختصر و پیش پا افتاده بود، برای اینکه فرصتی برای برقراری گفت‌وگو فراهم شود، پاسخ شما تأیید می‌کند که این چیزی نیست که شما می‌خواهید، من به آن توجه می‌کنم.
0 x
"بیش از هر چیز ، آنچه را که به تو می گویم باور نکن."
ELEC
بزرگ Econologue
بزرگ Econologue
پست ها: 779
سنگ نوشته : 21/12/08, 20:38




تعادل ELEC » 23/02/09, 21:27

Courage, fuyons ! :D

pour donner une chance au dialogue de s'établir


C'est en qualifiant tes interlocteurs d'"impressionistes sans arguments" que tu prétends ouvrir le dialogue ? Et, de plus, en n'étant pas fichu de donner un début d'argument à ton jugement ?

Le comble de l'altruisme, c'est de laisser les autres s'occuper d'autrui. : قشنگ:
0 x

 


  • موضوعات مشابه
    پاسخ ها
    نمایش ها
    آخرین پست

برگشت به بخش "رسانه ای و اخبار: تلویزیون نشان می دهد، گزارش ها، کتاب، اخبار ..."

چه کسی آنلاین است؟

کاربران در حال دیدن این forum : بدون ثبت نام و مهمانان 142