ممنوع است پیمایش توقف حالت اتوماتیک

تزریق آب در موتورهای: مونتاژهای و آزمایشلامپ پنتون در منطقه مرکز

ویرایش و تغییرات را به موتور، تجارب، یافته ها و ایده ها.
hitih
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 16 / 09 / 05، 13: 21

پیام غیر لوتعادل hitih » 18 / 11 / 05، 09: 43

Oui on peut faire ca ;)

Il y a aussi un clermontois qui m'a contacté par MP il y a quelques jours qui serai interressé
0 x

فریمن
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 31 / 08 / 05، 11: 43

Et encore un

پیام غیر لوتعادل فریمن » 25 / 11 / 05، 15: 52

سلام به همه،

Je suis sur la région de Blois, c'est pas très loin de Tours, Orléans, Bourges.
Je suis pas encore passé à l'acte mais j'y pense plus que sérieusement surtout que j'ai un gros bébé à nourrir ( déja avec un peu d'HVB ) donc rien à perdre sinon du temps mais j'y crois donc GO! GO! GO!.

Voila, si on peut goupiller qq chose et se voir un de ces 4.

@+

فریمن
0 x
CCAD
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 05 / 12 / 05، 10: 56

Pantone et GPL...

پیام غیر لوتعادل CCAD » 05 / 12 / 05، 11: 44

سلام به همه شما،
من تازه به انجمن هستم و من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن افکار من است.
من می دانم که روند پنتون از سال 2 و من در مورد آن را بدون برای زمان صرف شده در تحقق به عنوان خوانده شده.
من در تور هستم و آن را با خواندن مداخله Hitih و LPG 405 آن است من تصمیم به ارسال.

من یک رنج روور LPG، و من در اولین نگاه به آن را در BingoFuel ژان لویی Naudin کار

http://quanthomme.free.fr/jlnlabs/bingofuel/index.htm

سیستم LPG است که به ویژه برای آزمایش مناسب آنجا که همه چیز در حال حاضر وجود دارد، لوله گاز از منتشر کننده برای قطع و جایگزین BingoFuel شلنگ ... و ببینید که اگر آن کار می کند وجود دارد.

سوزاندن BingoFuel، مانند GPL نیز اساسا تولید بخار آب و CO2، این که در آن سیستم پنتون است ...
من فکر می کنم که سیخ زنی گاز ورودی راکتور به طور مستقیم به اگزوز، ما می توانیم با بابلر باطل.

3me انعکاس: ماشین چمن زنی retroffited ژان لویی Naudin، یک بار دیگر، کار با 25 SP95٪ مخلوط و 75٪ آب است.
(من فکر می کنم در عبور از گاز خروجی در بابلر، هیچ غریبه ای به مورد است ...).
از سوی دیگر، پنتون تسلیم که سیستم می تواند با هر سوخت فسیلی حاوی کربن است.
Il aurait également réussi à faire fonctionner un moteur en circuit fermé...Je dis il "aurait" car je n'ai pas trouvé de commentaires ou d'articles sur la question.

که من را به این به ارمغان می آورد:
موتور باید در بدترین حالت 50 درصد از سوخت های سنتی (BingoFuel یا گاز مایع) و 50 درصد از بخار آب از اگزوز از طریق یک یا چند راکتور که در نزدیک شدن به آلودگی 0 کار، و.
همه عناصر در حال حاضر در حالت گاز بودن، سیستم تغذیه (LPG) که بر روی خودرو نصب شده، تجسم حداقل می رسد.

همچنین می توانید یکی به عنوان سوخت راکتور با LPG و دیگری با اگزوز 50-50 تصور کنید، اما آن را پیچیده مونتاژ، و من معتقدم از سود از آن نیست.

بنابراین، در حال حاضر من دست ندادن زمان برای آزمایش، اما اگر این ایده ها می تواند برای دیگر استفاده می شود من خوشحال خواهد بود.

CCAD
0 x
کمال نهفته در سادگی ...
charendome
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 19 / 12 / 05، 15: 46

مرکز منطقه

پیام غیر لوتعادل charendome » 19 / 12 / 05، 15: 59

Bonjour در.
j'habite à quincy, et je suis en train de voir pour équiper mon r19 diesel d'un systeme pantone.
pour le moment, j'en suis à voir comment placer les organes, et à voir ce que je peut trouver pour fair le buleur.

merci de me contacter pour échange d'idée.
0 x
kennynou
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 01 / 03 / 06، 19: 47

پیام غیر لوتعادل kennynou » 03 / 03 / 06، 06: 59

سلام، من هامور (یک 40 کیلومتر دور) هستم مثل من کشف من پنتون هستم و سازگار با 2cv من! من با استفاده از مکانیکی خوب یکشنبه.
من فکر می کنم faudrai پیدا کردن یک آخر هفته را به مجموعه comun برنامه های ما و شروع به حمل در تست موتور ماشین واقعی است. (Jveux خوبی قرار دادن یک 2cv موتور تست شده) من 1 امکان داشتن است. من دوستان که اجرای یک پس زمینه پنتون ماشین چمن زنی از هم جدا سر و صدا آن را می سازد، کار می کند.
شما می توانید به من از طریق ایمیل و یا MP من تماس بگیرید kennynou@hotmail.com
شما به زودی!
0 x

آواتار د l 'utilisateur
ecototo
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 20 / 04 / 06، 13: 17

پیام غیر لوتعادل ecototo » 20 / 04 / 06، 13: 31

Bonjour, j'habite sur tours, le systeme du pantone m'interessent beaucoup, j'ai deja une tondeuse pantoniser et elle marche très bien..
Dernière همتراز نسخه ecototo 13 / 09 / 06، 18: 41، 2 بار ویرایش شده است.
0 x
coyote2
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 15 / 10 / 05، 13: 38

پیام غیر لوتعادل coyote2 » 08 / 05 / 06، 16: 48

سلام،

راکتور پنتون منحصر به فرد من است. اما جوشکار خوب نبود، من در مجامع لوله ای آب ماندیم. (تنها، من می دانم که من هیچ کار خوبی انجام نمی دهم.)

من یک دوره آموزشی M Pochon را دنبال کردم: دوپینگ با آب یک ماشین دیزل (به جای میله توپ فولادی).

هنگامی که من او را دیدم، او می خواست با توپ های ساده به بازی (سیلیکا) بپردازد تا مشکل زمین های مغناطیسی را نداشته باشد. (شمع قلب، کارت اعتباری ...).

بنابراین، من به دنبال افرادی در گوشه ای از مونتلوسون (که من در حال حاضر در آن کار می کنم)، در منطقه پاریس یا در Aube، نزدیک Troyes هستم.

در غیر اینصورت، من قبلا آکوافوال را امتحان کردم: متوجه شدم (پس از پمپاژ مانند یک سد) که به عنوان برای هیدروژن، آن را بطری های خاص برای نگه داشتن آن طول می کشد. :?

و من نیز علاقه مند به بیوگاز هستم.

لودویک
0 x
Beauze
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 08 / 06 / 06، 23: 26

پیام غیر لوتعادل Beauze » 09 / 06 / 06، 09: 11

Bonjour در à توس،

50 ans, et j'habite à Aubusson dans la Creuse et j'ai beaucoup de temps pour "prototyper".

Mon projet est mettre au point une petite centrale de cogénration (électricité + chauffage) que fonctionnerait au bioagz et bien sur utilisatant le procédé Pantone avec dopage à l'eau.

Toute installation sur moteur GPL m'interresse et je suis pres à collaborer à la réalisation d'un proto.

Je n'ai jamais fait de montage mais cela fait un an que je suis les développements de chacun. et j'ai quelques idées sur la mise en oeuvre.

Mon premier objectif est de faire un proto de "chaudière"
Aussi je cherche une pompe à pallete ou à piston ( pompe à vide).

Toutes adresses sont bonnes.

A plus en Creuse
0 x
bauzatrunk
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 08 / 02 / 07، 16: 47

پیام غیر لوتعادل bauzatrunk » 08 / 02 / 07، 16: 53

سلام،

J ai pris connaissance du systeme Pantone il y a peu de temps, n'etant pas un grand bricoleur et ne disposant pas d'outils adapter, je souhaiterais faire avancer ce systeme en ayant des test concret a ce systeme. Donc, je propose de tester ce systeme sur mon vehicule (une Golf 2 essence). Je me chargerais de mettre en forme un sujets specialement dedie pour que l'on arrete les rumeurs et que tout le monde soit fixer sur l'utilisation.

Je suis en region parisienne, donc collaborateurs n'hesitez pas.

Cordialemenent

Bauzatrunk@hotmail.com
0 x
Golfobricolo
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 04 / 03 / 07، 09: 34

پیام غیر لوتعادل Golfobricolo » 04 / 03 / 07، 09: 57

سلام به همه
Loic 27 ans de Blois

j'ai eu vend de ce forum hier et j'ai eu des plan de ce beau systeme il y a plusieur mois .

j'ai très peu de budjet voiture mais, étant pas mal outillé je compte bien mettre sa en pratique sur une de mes voitures !

je ne sais pas encore quoi choisir (golf 1.6 D ou 1.6 TD) ni quoi faire éxactement .

souder ou braser n'est pas un soucis et je sais utiliser mes outils .

je vais tout d'abord aller surfer un peu voir ce qui sera le plus efficace par rapport à ma motorisation et à la place dont je dispose sous mon capot .

و Loïcتصویر
0 x