تزریق آب در موتورهای: مونتاژهای و آزمایشموتور پنتون در جنوب غربی منطقه

ویرایش و تغییرات را به موتور، تجارب، یافته ها و ایده ها.
ماتیو
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 01/12/07, 17:09

پیام غیر لوتعادل ماتیو » 13/01/08, 13:32

سلام Faab!

T'es pas le seul à en être là! Entre ceux qui ont de quoi mais pas le temps, ceux qu'ont le temps mais pas de quoi... Enfin

Je te conseille en attendant ton heure de commencer par bien regarder comment est foutu le moteur de la 205 (au fait, diesel ou essence?), si c'est diesel tu regardes sur le forum les montages de Camel. Tu reconnaîtras la config du moteur sur les photos...

SGS به نظر می رسد مقرون به صرفه ترین سوار است.
Réfléchis aux plans, griffone jusqu'à trouver le montage qui te semble le plus compact et qui nécessite le moins de soudure...
ensuite tu rassembles les pièces nécessaires...

به این ترتیب روزی که به جوشکاری مشهور دسترسی دارید، وقت خود را هدر ندهید.

Moi j'ai la 205 et les pièces... les outils, ça viendra!
0 x

faaab
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 03/01/08, 09:55

پیام غیر لوتعادل faaab » 13/01/08, 13:45

سلام متی

اگر دیدی که من تنها در این مورد بودم. من به خودم گفتم: "بهتر از یک پنتون نورد که بسیاری دیگر در پروژه است که رول نیست"
عدم دسترسی به چیزی در پول نقد من، من خیلی خوشحال شدم که چیزی را در یکی دیگر به پایان برسانم.

با تشکر از شما برای لینک شتر. قبلا متوجه شدم که من فقط از سایت خود پرواز کردم. این چیزی است که او گذاشته است!

Ah oui j'me disais aussi qu'il est probablement possible de se mettre à la soudure en autodidacte ? J'ai pô encore exploré cette voie, il faut que je vois les ressources disponibles sur le web et le prix du matos. Un partage de compétence est un atout pour le travail d'équipe.

به هر حال خوب اگر شما در پطن زدن از تیتانیوم من من امضا!
0 x
ماتیو
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 01/12/07, 17:09

پیام غیر لوتعادل ماتیو » 13/01/08, 18:27

من می دانم که یک مرد در گوشه ای است که انگیزه ای برای انجام این کار با من دارد ... همچنین در 205، به جز اینکه او مکنار و لحیم کاری را انجام می دهد. مشکل این است که او در حال حاضر بیش از 60h / week کار می کند و W-end برای عزیزانش محفوظ است. عادی!

من در پایان ژانویه با او خواهم بود. اگر چیزی بتن ببینم، آب را دوست دارم.
0 x
آواتار د l 'utilisateur
Flytox
مدیر
مدیر
سنگ نوشته : 13/02/07, 22:38
X 471

پیام غیر لوتعادل Flytox » 13/01/08, 19:49

سلام فاعب

فائب نوشت:Ah oui j'me disais aussi qu'il est probablement possible de se mettre à la soudure en autodidacte ? J'ai pô encore exploré cette voie, il faut que je vois les ressources disponibles sur le web et le prix du matos. Un partage de compétence est un atout pour le travail d'équipe.

برای لحیم کاری در autodidact ممکن است .... اما خیلی آسان نیست. چند سال پیش، من همان نیاز را داشتم که مجبور بودم برای تولید نمونه های اولیه خودمصرف شود. بنابراین من در کلاس های شبانه در تولوز انجام دادم. فقط چند ماه شما قادر به انجام چیزی غیر از سوراخ، patés یا کولاژ دیگر با کمان و مشعل. یک سرمایه گذاری خوب برای قادر بودن به طور جدی برای مدت زمان طولانی انجام می شود. : Mrgreen:

A+
0 x
دلیل جنون از قوی است. به همین دلیل برای کمتر قوی آن دیوانگی است.
[اوژن یونسکو]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
ازیریس
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 13/12/07, 23:54

پانتونیست تولوزین

پیام غیر لوتعادل ازیریس » 21/01/08, 23:42

سلام Flytox

از زمانیکه من به دنبال پانتونیستها یا "GV-istes" به سمت تولوز میروم، این زمان بوده است.
من بسیار مستند هستم و می خواهم با GV رنو 9L D رنو یا یک راه اندازی عملیاتی را راه اندازی کنم.
آیا شما در تولوز یا حومه آن هستید؟

اگر نه، آیا شما لوله هایی برای آموزش جوش دارید؟
A+
0 x
"هنگامی که انسان به ضرب گلوله کشته است آخرین
درخت، صید آخرین ماهی، آلوده
آخرین رودخانه، و سپس او را
متوجه که پول نمی تواند خورده شود. "
ضرب المثل بومی آمریکا

آواتار د l 'utilisateur
Flytox
مدیر
مدیر
سنگ نوشته : 13/02/07, 22:38
X 471

پیام غیر لوتعادل Flytox » 22/01/08, 18:00

سلام اویریس

Chui نزدیک Bayonne ... کمی بیشتر بیشتر از غرب و جنوب ...
La formation en cours du soir c'était au Lycée Professionel Guynemer à Toulouse en 1982 ... un peu vieux le tuyau : Mrgreen:
شجاعانه آینده Gillier Pantomiste
A+
0 x
دلیل جنون از قوی است. به همین دلیل برای کمتر قوی آن دیوانگی است.

[اوژن یونسکو]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
CKTM
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 21/11/07, 10:16

پیام غیر لوتعادل CKTM » 31/01/08, 16:04

سلام اوسییسس
Je suis sur Toulouse
اگر می خواهید با من تماس بگیرید:

ایمیل شما: cktm@jubii.fr
0 x
ازیریس
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 13/12/07, 23:54

پیام غیر لوتعادل ازیریس » 04/02/08, 00:37

سلام CKTM؛

آن را برخی از زمان بوده است از آنجایی که من برای مخاطبین در تولوز و مناطق اطراف آن برای دیدن تحقق (100٪ یا پنتون پنتون Guiller) و بحث در مورد این موضوع قبل از من در R9 دیزل من شروع جستجو کنید.

شما همچنین در پنتون شروع کردید؟ یک پروژه در نظر دارید ؟؟؟
0 x
"هنگامی که انسان به ضرب گلوله کشته است آخرین

درخت، صید آخرین ماهی، آلوده

آخرین رودخانه، و سپس او را

متوجه که پول نمی تواند خورده شود. "

ضرب المثل بومی آمریکا
faaab
من یاد econologic
من یاد econologic
سنگ نوشته : 03/01/08, 09:55

پیام غیر لوتعادل faaab » 27/02/08, 13:44

من عطرش را دوست دارم

هی متیو، من از شما شنیده ام، این که پسر شما نباید بیش از حد آزاد باشد ...

در غیر این صورت من باید خودم را به جوش اضافه کنم ... من چند کتاب را برای این سوال که باید در ماه مارس وارد کنم، سفارش دادم و "13ième month" از جعبه من قرار است در یک ماشین جوشکاری سرمایه گذاری شود ... تصویر

بنابراین اگر احساس کردید که می توانید آن را بپذیرید، می توانیم یکدیگر را ببینیم، مبانی را برای درک خوب، در مورد چگونگی به دست آوردن کجا و زمان، و چه چیزی موتور محرک آلاینده در ماه ها در Gironde ... : Mrgreen:

در ضمن، اگر دیگران به جوشکاری نیاز دارند، پست من را داشته باشند!
0 x
fabiaou
من کشف econologic
من کشف econologic
سنگ نوشته : 14/11/08, 11:34

پیام غیر لوتعادل fabiaou » 17/11/08, 14:42

Bonjour در à توس،
alors voilà mon premier message sur ces beaux forums... en fait j'habite Toulouse depuis quelques années et depuis quelques mois j'ai récupérer un camion vw lt35 qui est fait pour le moteur pantone... il a une grande tubulure d'échappement toute droite qui longe la culasse sur 40cm... ce qui me chagrine c'est qu'il pollue beaucoup... du coup je demande si jamais il y a quelqu'un sur toulouse ou en midi pyrénées qui tourne avec un moteur pantone? juste pour avoir des conseils et voir tourner la bête car je peux me débrouiller pour la fabrication.
به زودی ببینید
فاب
0 x